İçeriğe geç

Garantiye Giden Telefondan Ücret Ödenir Mi

Garantiye giden telefonun kargo ücretini kim öder?

Garantili ürünlerde, satıcı/bayi hem ürünü gönderirken hem de teslim alırken kargo masraflarını ödemek zorundadır.

Telefon garantisi para alır mı?

Garanti Yönetmeliği’nin 8. maddesi gereğince satıcı, malı tamir etmek veya ücretsiz tamir ettirmekle yükümlüdür.

Telefonu garantiye vermek için fatura gerekli mi?

Fatura olmadan garanti belgesi geçerli midir? Türkiye’de yürürlükte olan Tüketiciyi Koruma Kanunu’na göre, garanti belgeleri faturanın yerine geçebilir. Yani tüketiciler, faturası olmayan ürünler için garanti belgesi ile garantiyi talep etme hakkına sahiptir.

Yetkili servis ücreti yasal mı?

Kısacası, sizin onayınız ve bilginiz olmadan masanıza getirilen servis ücreti veya ikramların ücretleri bile yasa dışıdır. Bu nedenle, size bildirilmeyen bir servis ücreti veya giriş ücreti ödemek zorunda kalmamalısınız. Ayrıca, böyle bir durumda Tüketici Tahkim Kurulu’na başvurabilirsiniz.

Garanti varsa servis ücreti ödenir mi?

Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya başka bir ücret talep edilmeden tamiri yapılır.

Serviste telefon 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?

Ürününüzün tamir süresi 20 iş gününü aşarsa, tüketici olarak aşağıdaki haklara sahipsiniz: Ürünün bedelinin iadesini talep edebilirsiniz. Ürünün benzer, kusursuz bir ürünle değiştirilmesini talep edebilirsiniz. Ürünün tamirinin tamamlanıp size teslim edilmesini talep edebilirsiniz.

Garantiye giden telefon kaç günde gelir?

Bu süre cihazınızın sorununa bağlıdır. Basit bir sorunsa, cihazınız mümkün olan en kısa sürede -ortalama olarak bir hafta içinde- size ulaşacaktır. Ancak sorun ciddiyse veya serviste karşılık gelen yedek parça yoksa, bu süre 15 güne kadar uzayabilir.

Tamir süresi 21 günü geçerse ne olur?

Ürünün onarımı için gereken azami sürenin aşıldığı hallerde tüketici, ürünün ücretsiz veya bedelsiz olarak yenisiyle değiştirilmesini talep edebilir. Tüketicinin bu talepleri karşısında satıcı, dağıtıcı, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı tüketiciye karşı bir zincirleme sorumluluk taşır.

20 iş günü cumartesi dahil mi?

Hizmetin cumartesi günleri mevcut olup olmamasına bakılmaksızın, cumartesi günleri 20 iş günü olarak sayılır. Hizmetin cumartesi günleri personel çalıştırıp çalıştırmaması tüketiciye değil, hizmete bağlıdır. Sadece tatiller ve pazarlar 20 iş günü sayısına dahil değildir.

Telefonu garantiye gönderirken neler gerekli?

Garanti belgesinde bulunması gereken bilgiler arasında, ürünün garanti sürecinde yer alan firmanın ünvanı, adresi, telefon numarası, diğer iletişim bilgileri, yetkili kişinin imzası ve kaşesi yer almaktadır.

Kutu fatura olmayan telefon garantiye girer mi?

Mal için düzenlenen fatura, makbuz gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez.

Fatura yoksa garanti olur mu?

Garanti süresi içerisinde garanti hizmetlerinden yararlanabilmeniz için onaylı satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Servis ücreti ödemek zorunlu mu?

Hayır, servis ücreti ülkenizdeki veya bölgenizdeki yasa ve yönetmeliklere ve her restoranın politikalarına bağlı olarak zorunlu olabilir veya olmayabilir. Hayır, servis ücreti ülkenizdeki veya bölgenizdeki yasa ve yönetmeliklere ve her restoranın politikalarına bağlı olarak zorunlu olabilir veya olmayabilir.

Yetkili serviste arıza tespiti ücretli mi?

Yetkili servisler arıza tespiti için genellikle ücret talep ederler.

Telefon kaç kere servise giderse yenisi verilir?

Garanti süresi içerisinde aynı arızanın iki kez veya farklı bir arızanın dört kez meydana gelmesi durumunda cihaz ücretsiz olarak değiştirilir.

Garantiye gönderilen telefon kaç günde gelir?

Bu süre cihazınızın sorununa bağlıdır. Basit bir sorunsa, cihazınız mümkün olan en kısa sürede -ortalama olarak bir hafta içinde- size ulaşacaktır. Ancak sorun ciddiyse veya serviste karşılık gelen yedek parça yoksa, bu süre 15 güne kadar uzayabilir.

Beyaz eşya tüketici hakları nelerdir?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Samsung telefonu garantiye göndermek için ne gerekli?

Ürününüzün garanti belgesini, fatura fotokopisini, model ve seri numarasını bildirerek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.

İnternetten alınan telefonun garantisi nasıl başlar?

Satın alınan ürünler için garanti süresi, malın tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren başlar ve en az iki yıldır. Ancak garanti süresi, garanti politikasında belirtilen yıla bağlı olarak üründen ürüne değişiklik gösterebilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort escort bayan